Organisatie

De Midwinter Marathon wordt georganiseerd door de Stichting Marathon Apeldoorn. Het evenement wordt geheel door vrijwilligers georganiseerd.

Het bestuur bestaat uit (op foto v.l.n.r.):

  • Robert Spijkerman, secretaris en communicatie/pr
  • Herman van der Wal, bedrijfsbureau
  • Frans Metsemakers, penningmeester
  • Rob Zegers, Businessrun en communicatie/pr
  • Han Reukers, algemeen coördinator
  • Frans Mulderij, voorzitter

Neem contact met ons op via contact@midwintermarathon.nl

Daarnaast zijn er diverse werkgroepen waaronder Start/finish, Routes, Logistiek, Vrijwilligers, Businessrun enz.

Op de driedaagse zelf zijn zo’n 450 vrijwilligers actief. Wil je ook een bijdrage leveren, meld je dan aan via contact@midwintermarathon.nl

Gerelateerd

Loopshirt editie 2024

Loopshirt editie 2024

Ieder jaar brengen we voor de Midwinter Marathon een speciaal loopshirt uit. De prijs bedraagt 22,50 euro. Als je het inschrijfformulier invult, dan kun je het loopshirt daar direct bestellen….

Inschrijving open op 14 oktober

Inschrijving open op 14 oktober

De inschrijving voor de 49ste editie van de Centraal Beheer Midwinter Marathon in Apeldoorn (2 t/m 4 februari) gaat open op 14 oktober om 20.00 uur. Inschrijven is alleen mogelijk…

Foto’s van een geweldige dag

Foto’s van een geweldige dag

Impressie van een geweldige dag! We hopen jullie weer te mogen begroeten op 2, 3 en 4 februari 2024. Bekijk de foto’s van Kevin Hagens en Rob Voss.